13 marzo 2008

Pobriño Pepiño


Rula por la red una foto real en la que se muestra al secretario de organización socialista metiendo el pasado 9M el sobre correspondiente al Congreso en la urna del Senado.

Pepiño no sabe votar.

9 comentarios:

alex de noia dijo...

claro que el incompetente este no sabe votar o pensais vostros que sabe pepiño lo que es el congreso y el senado no tiene ni idea y este tio quiere ser ministro de fomento asi nos va pero es lo que hai mira que es burro pepiño

Miguel Pazos dijo...

Bueno, si lo único que no supiera fuera votar...

Anónimo dijo...

Claro, e o presidente da mesa era subnormal e deixaba que votase na urna que non era...

Agora en serio, en cantas eleccións votastes vós? Sabedes que ás veces hai que votar man de urnas extra, se importar a cor da tapa?

Ricardo dijo...

Ya está el anónimo de turno ilustrándonos con sus ocurrencias. Este es el tipo de gente que hay en el país, gente que da todo por bien hecho, que disculparía a ZP aunque les hiciera la mayor put*!# de la historia. Blanco es idiota, y punto. Así nos va el país...

AlejandroAlmau dijo...

Joder que ganas de oír eso que dice ricardo.

Javier Dorado dijo...

Anónimo, siento demostrar tu teoría pero...

... si te fijas en la urna se pueden distinguir sobres de color sepia, es decir, correspondientes al Senado.

... las urnas extra siempre estan acondicionadas con el color de la tapa y el sobre pegado con fisio del órgano correspondiente.

... sólo había dos urnas, una blanca (Congreso) y otra sepia (Senado)

... Pepiño Blanco votó a las 11 de la mañana. No conozco ningún colegio, y menos en Palas de Rei, donde a las 11 de la mañana necesiten una urna extra.

Un saludo

Rúculo dijo...

Sí, pobriño Pepiño pero ¿sabe? a mi me da más pena Rajoy: tiene enfrente (y detrás) a Zapatero crecido, a El País, a las televisones... y ahora también a Pedro J. y a Jiménez Losantos. ¿Qué va a hacer este hombre?

Anónimo dijo...

A ver ricardito (son o primeiro anónimo desta serie de comentarios), para min Pepiño Blanco é un p*to comisario político do PsoE ademais dun analfabeto funcional (como boa parte da xente desa formación).

O que dixen non é unha ocurrencia, é algo que acontece decote nas eleccións ás cámaras do Estado, e supoño que a vosa ampla (si, estou a ser sarcástico) experiencia política vos permitiría presenciar algunha situación semellante.

E Javi, o que dis corrobora a miña teoría de que o presidente da mesa debía de ser subnormal. Aínda así, o que se distingue na foto é o fondo da furna. Agora ben, se o que se debatía era se Pepe Blanco é parvo, creo que estamos todos dacordo.
E, por outra banda, sorprenderíache o número de colexos que ás 11 da mañá precisan de furnas extra (aínda que non en Palas de Rei).

Finalmente, unha simple precisión Javi, se "demostras" a miña teoría, estás a darme a razón. Pola contra, se o que pretendes é quitarme a razón entón o que fas é "desmontar" a miña teoría.

Nel dijo...

A min o que me dá pena é que entres en marcar este político como galego empregando o diminutivo galego -iño como fan diversos xornalistas e medios madrileños para facer mofa. Non son o primeiro que di que debaixo dese Pepiño hai certa actitude "racista" ao marcalo segundo unha característica identificativa do colectivo de orixe. Xa o lin na prensa, ben opinadores ben cartas ao director, e nin eran nacionalistas galegos nin sequera escribían galego pero abofé que lles facía dano escoitar recorrentemente ese "pepiño". Se cadra tampouco eran do Psoe, eu polo menos non o son.

Vós miraredes o que faredes.