09 febrero 2008

Crispar y criminalizar da resultado

De aquellos polvos estos lodos.

Ánimo, Miguel.

5 comentarios:

Lugo liberal dijo...

Valiente este Miguel que defiende la libertad lingüística a pesar de Feijoo, Costa...
http://www.libertaddigital.com/noticias/kw/castellano/catalan/elecciones/lenguas/kw/noticia_1276323158.html

Elentir dijo...

Un abrazo al agredido. Y a los agresores, que se preparen, porque los gallegos no vamos a someternos a una minoría de nazis.

Iván Lorenzo dijo...

Menos mal que son una minoría... por ahora. Debemos reforzar las medidas para que estos tristes sucesos no vuelvan a ocurrir en un país que se considera avanzado.

Por cierto, hace muy poco que conozco este blog pero quiero felicitar a Javier Dorado por el mismo. Y para los que deseen visitar el mio: ivanlorenzoredondo.blogspot.com

Un saludo.

Anónimo dijo...

Estimado Javier,

Mi solidaridad hacia todos los compañeros de NNGG en Vigo, ante esta agresión que solo merece la mas firme de las condenas y el mayor de los desprecios para los agresores.

Seguir con fuerza e intentar evitar la dictadura lingüística que padecemos en Cataluña.

Muchas gracias por vuestro esfuerzo y mucho ánimo.

http://franciscomaraver.blog.com.es

Anónimo dijo...

Que barbaridade!

Os únicos responsables da agresión que sufriu esa persoa son os que a cometeron, non ningunha organización. Trátase dun feito repudiable peor é demagogo o que tratas de relacionar. Do mesmo xeito, calquera ataque neonaci que se produza estes días contra un inmigrante en toda España será responsabilidade de Arias Cañete. Ti que cres? Eu creo que non. O mínimo que podes facer é desculparte, o xogo sucio é habitual na política e cada un retrátase co que di. A miña solidariedade con ese mozo agredido, nin eu nin as 100 persoas que se manifestaron na Coruña a prol do galego (por ser unha persoa comprometida na normalización do meu idioma) temos a culpa.

NNXX